Ugrás a tartalomra
  • Hogyan tudok időpontot foglalni önökhöz?

    Kérjük minden esetben telefonon egyeztessen velünk időpontot.

  • Lehetséges csak az alkatrészt cserélni?

    Igen lehetséges, eltudja küldeni nekünk csomagként futárral a hibás egységet, és mi gyors határidővel küldjük önnek vissza a javított vagy cserélt egységet.

  • Milyen fizetési módók állnak rendelkezésre?

    Cserecsomag esetén (amikor kizárólag az alkatrészt rendeli meg) a GLS futárnál van lehetőség készpénz, illetve bankkártyás fizetésre.

    Műhelyünkben a gépjármű javítás után van lehetőség készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre (Paypass) Kérjük vegyék figyelembe, hogy kizárólag érintéses fizetésre alkalmas kártyákat tudunk elfogadni. (Mastercard, Visa, Maestro)